Diane Sims
gatewail09@outlook.com
Flytning og nye begyndelser: Hvordan får man sit værelse til at føles som "hjem"? (8 อ่าน)
26 ธ.ค. 2568 13:42
<p data-path-to-node="4">Hej alle herinde! :)
<p data-path-to-node="5">Mit navn er Astrid, og jeg er lige nu i gang med en ret stor omvæltning. Jeg er oprindeligt fra Herning, men bor pt. på Vostrup Musik Og Teater efterskole. Det er vildt spændende, men da jeg har en baggrund med opvækst i både plejefamilier og på børnehjem, har jeg prøvet at flytte rigtig mange gange i mit liv.
<p data-path-to-node="6">Hver gang jeg lander et nyt sted – om det er en ny institution eller nu her på efterskolen – så kæmper jeg altid lidt med den samme ting: <strong data-path-to-node="6" data-index-in-node="138">Hvordan gør man hurtigst muligt et midlertidigt værelse personligt og hjemligt, uden at det føles som om, man bare bor i en kuffert?
<p data-path-to-node="7">Jeg elsker mode og boligindretning, men når man ikke må male væggene eller ændre det store, kan det være svært. Har I nogle gode tips eller små ting, I altid tager med jer, som gør en forskel for hyggen? Eller måske nogle gode råd til at tackle den her "rodløse" følelse, man kan få, når man skifter miljø?
<p data-path-to-node="8">Jeg glæder mig til at høre jeres erfaringer!
<p data-path-to-node="9">Kh Astridgolf hit
123.24.161.85
Diane Sims
ผู้เยี่ยมชม
gatewail09@outlook.com