Diane Sims

Diane Sims

ผู้เยี่ยมชม

gatewail09@outlook.com

Flytning og nye begyndelser: Hvordan får man sit værelse til at føles som "hjem"? (8 อ่าน)

26 ธ.ค. 2568 13:42

<p data-path-to-node="4">Hej alle herinde! :)

<p data-path-to-node="5">Mit navn er Astrid, og jeg er lige nu i gang med en ret stor omv&aelig;ltning. Jeg er oprindeligt fra Herning, men bor pt. p&aring; Vostrup Musik Og Teater efterskole. Det er vildt sp&aelig;ndende, men da jeg har en baggrund med opv&aelig;kst i b&aring;de plejefamilier og p&aring; b&oslash;rnehjem, har jeg pr&oslash;vet at flytte rigtig mange gange i mit liv.

<p data-path-to-node="6">Hver gang jeg lander et nyt sted &ndash; om det er en ny institution eller nu her p&aring; efterskolen &ndash; s&aring; k&aelig;mper jeg altid lidt med den samme ting: <strong data-path-to-node="6" data-index-in-node="138">Hvordan g&oslash;r man hurtigst muligt et midlertidigt v&aelig;relse personligt og hjemligt, uden at det f&oslash;les som om, man bare bor i en kuffert?

<p data-path-to-node="7">Jeg elsker mode og boligindretning, men n&aring;r man ikke m&aring; male v&aelig;ggene eller &aelig;ndre det store, kan det v&aelig;re sv&aelig;rt. Har I nogle gode tips eller sm&aring; ting, I altid tager med jer, som g&oslash;r en forskel for hyggen? Eller m&aring;ske nogle gode r&aring;d til at tackle den her "rodl&oslash;se" f&oslash;lelse, man kan f&aring;, n&aring;r man skifter milj&oslash;?

<p data-path-to-node="8">Jeg gl&aelig;der mig til at h&oslash;re jeres erfaringer!

<p data-path-to-node="9">Kh Astridgolf hit

123.24.161.85

Diane Sims

Diane Sims

ผู้เยี่ยมชม

gatewail09@outlook.com

ตอบกระทู้